A gép ügyfeleink részére történő átadásával nem fejeződik be munkánk, hiszen ekkor kezdődik az egyik legátfogóbb feladatunk, az "after sales", vagyis az értékesítés utáni szolgáltatások összessége. Vevőszolgálatunk szerviz üzletága együtt él az átadott géppel, minden átvizsgálás, karbantartás során információt kapunk a gép állapotáról, és így folyamatosan tudjuk tájékoztatni az üzemeltetőt az esetleges, nagyobb meghibásodást megelőző beavatkozásokról. Az üzemórák növekedésével előforduló alkatrész igényekről alkatrész üzletágunk gondoskodik. Két évtizedes tapasztalattal, kialakult beszállítói kapcsolatokkal és saját raktárkészlettel állunk Ügyfeleink rendelkezésére.
Az alábbiakban egy rövid látogatásra invitáljuk a kedves látogatót, mely alatt betekintést nyerhet szervizünk mindennapjainkba, megismerve ezzel szolgáltatási körünket, filozófiánkat, vállalási árainkat.
A rendszeres karbantartáson túl előfordulhatnak egyéb meghibásodások is, melyek nagy bevételkiesést okoznak mind az üzemeltető, mind a forgalmazó számára. A cél, hogy ezen veszteségeket a minimálisra csökkentsük. Úgy kell dolgoznunk, hogy az ügyfelünk azt érezze, hogy számunkra fontosabb a probléma, mint számára. A meghibásodások javítási ideje nagyban függ az alkatrész-ellátottságtól, valamint a birtokunkban lévő passzív, illetve aktív tudástól, és természetesen a rendelkezésre állástól. A Vevőszolgálat, kapcsolat a gyártó és felhasználó között, és feladata, hogy a felhasználó kérését, esetleg panaszát továbbítsa a gyártómű felé, és megoldja a problémákat. Ahhoz, hogy az Ügyfeleinkhez kiérkező szerelő munkája megfelelő minőségű legyen, nagyon sok - főként magunk által megfogalmazott - elvárásnak kell eleget tennünk. Elsődleges szempont a kiválasztás, melynél nem csupán szakmai, de humán szempontokat is figyelembe veszünk. Fontosnak tartjuk, hogy a szervizben dolgozó kollégák célja közös legyen, és ezt mindenki egyformán is értse. Ügyelünk arra is, hogy megtaláljuk minden kollégánk erősségét és azt erősítsük. Így képzünk például hidraulikus, elektronikus, mechanikus, vagy éppen a dízelmotorok területén jártasabb szakembereket. A fejlesztésekkel lépést tartva folyamatos képzésekkel biztosítjuk kollégáink ismereteinek mélyítését. Gyári kapcsolataink révén lehetőségünk van első kézből tudomást szerezni a fejlesztésekről, módosításokról, műszaki megoldásokról.
Budapesti telephelyünkről 5 jól felszerelt szervizautóval indulnak kollégáink a hét minden munkanapján, hogy egy-egy újabb gépen végezzék el a gyári előírásoknak teljes mértékben megfelelő karbantartást, vagy éppen a szükséges javítást. Annak érdekében, hogy minél hamarabb odaérjünk az ország bármelyik pontjára, reggel 6 órakor indulnak autóink, folyamatos kapcsolatot tartva a központtal, illetve Ügyfelünkkel.
Szervizes kollégáink a munkaterületre kiérkezve körbejárák a munkagépet és a gép kezelőjével, vagy a helyszínen lévő munkavezetővel egyeztetik a hibajelenséget, mely alapján a lokalizálják a hibát, majd diagnosztikai módszerekkel kiszűrik és a lehetőségek szerint a cserealkatrész beérkezéséig ideiglenesen, vagy véglegesen orvosolják azt. Nagyon fontos számunkra, hogy Vevőinknek több javítási alternatívát kínáljunk és mindig a Vevő döntse el, hogy abból melyiket választja. Filozófiánk, hogy ellenkező kérés hiányában csak a meghibásodott alkatrészt cseréljük, csökkentve ezzel ügyfeleink költségeit. A munka során keletkezett veszélyes hulladékot (fáradt olaj, cserélt szűrők, géprongy,.) saját költségünkön elszállítjuk és gondoskodunk azok környezetvédelmi szabályok szerinti ártalmatlanításáról. A munka befejeztével kollégánk ismételten körbejárja a gép és a gép üzemi próbáját követően a munkalapon jelzi az általa tapasztalt anomáliákat, meglévő, vagy előforduló hibákat, melyekre pár napon belül automatikusan ajánlatot készítünk
Állandó telephelyi szerelőink mellett olykor a kiszálló szerelő kollégák is bent maradnak és igény szerint a beszállított gépek javításával foglalkoznak. A telephelyi élőmunkának kedvezőbb a díjszabása, hiszen a rendelkezésre álló körülmények is kedvezőbbek a munkaterületen elvárhatóénál.
A munkagépek - legyen az mezőgazdasági, vagy építőipari -, szinte mindegyike rendelkezik forgó csapokkal, melyek ellendarabja a házba illesztett persely. Ezen kötéseket a gyártó által meghatározott minőségű kenőanyaggal a napi karbantartás keretében szükséges kenni, zsírozni. Bármilyen kezelői gondosság mellett is elkerülhetetlen azonban ezen elemek kopása, ami értelemszerű is, hiszen a súrlódás hatására és az igénybevétel mértékével elhasználódnak, deformálódnak, s a kötés hézagossá válig, lógni kezd. Ezen jelenség a hézag előrehaladtával a balesetveszély kockázatát is magával hordozza, így üzemeltetői felelősség annak megszüntetése. A legkézenfekvőbb megoldás persze a gép gyártója által kínált elemek cseréje, azonban egy rövid költségvetést követően bizonyára más megoldásban kezdünk el gondolkodni. Gyakran találkozunk olyan próbálkozásokkal, amikor az eredeti furatot felhegesztik és azt minden speciális eszköz nélkül a csapszeg méretéhez egyszerűen visszaközörülik, vagy akár egyszerűen csak túlméretes perselyt alkalmaznak. Mindkét esetben fennáll a nagyobb károsodás veszélye, hiszen ezen módszerekkel lehetetlen megoldani a furatkozpontúságot, vagy a tengelyirányú vonalvezetést. Társaságunk rendelkezik azzal a speciális berendezéssel, mely az ésszerű és gazdaságos megoldást jelenti az Ön számára. A vonalbafúró egy olyan számítógépvezérelt berendezés, mellyel a legnagyobb pontossággal végezhető el egy furat felhegesztése és megmunkálása. Az eljárás gyakorlatilag a berendezés rögzítését követően a beállításból, majd a megfelelő munkaművelet és annak programozásából áll. Várjuk minden kedves ügyfelünk ajánlatkérését.
Társaságunk rendelkezik egy jól felszerelt motorfelújító műhellyel, így vállalni tudjuk
minden dieselmotor felújítását, javítását, beállítását gyári, vagy akár utángyártott
alkatrészekből. A Kubota Dieselmotorok magyarországi forgalmazója-, és
szakszervizeként kollégáink folyamatos továbbképzéseken vesznek részt, hogy
a piaci elvárásoknak megfelelően a legkorszerűbb motorok javításával
kapcsolatban is naprakészek legyenek. A javításra szoruló motort kollégáink
szétszerelik, állapotfelmérik, majd ajánlatot teszünk a javításra és
természetesen lehetőséget biztosítunk arra is, hogy a tulajdonos a saját
szemével láthassa a hiba okát, mértékét, így megkönyítve döntését.
A Kubota Dieselmotorok mellett az alábbi motorok fordultak meg műhelyünkben az elmúlt években:
KUBOTA, IVECO, NEF, FIAT, FORD-NEW HOLLAND, CUMMINS, PERKINS, ISUZU, MITSUBISHI, YANMAR, HATZ, DEUTZ, CASE/IH, CATERPILLAR,
A Powered Kft. több, mint 10 éve a CARRARO magyarországi közvetlen képviselete és büszkék vagyunk rá, hogy 2013. január 1-jétől a DANA SPICER magyarországi közvetlen képviseletét is társaságunk látja el. Ezen termékek alkatrészértékesítéséről az alkatrészes weblapunkon olvashat bővebbet.
Társaságunk szervize vállalja a képviselete alá tartozó CARRARO, DANA, SPICER, CLARK HURTH váltók teljes körű javítását, felújítását, rendelkezünk az ezekhez szükséges célszárszámokkal, szerelőállványokkal.
Minden ember életében fontos a tanulás. Születésünktől kezdve minden nap tanulunk valami újat, ami attól kezdve életünk része, munkánk feltéte lesz. Fontosnak tartjuk, hogy munkatársainkat folyamatosan, több szintben képezzük. A kereskedelmi oktatás a termékek piaci ismeretén túl a versenytársakkal szembeni előnyöket mutatja be. Fontos, hogy kollégáink valamilyen szinten ismerjék a piacon lévő termékeket, persze nem értékesítői mélységben. A műszaki oktatás az adott termékre koncentrálva ismerteti annak működési elvét, felépítését, az előforduló meghibásodások okait, azok elhárítását, a javításokhoz szükséges célszerszámok, diagnosztikai berendezések működését, használatát. A műszaki oktatáson belül megkülönböztetünk
Az elméleti oktatáson az oktató - aki az esetek többségében a gyártó erre szakosodott munkatársa - ismerteti a gép specifikációit, működési elvét, a diagnosztika elméleti folyamatát. Elengedhetetlen, hogy egy szervizes kolléga értse jól a berendezés működését, legyen az egy egyszerű hidraulikus szerelék, vagy egy Load Sensing vezérelt kotrógép. Az elméleti oktatás során a fő egységek működését interaktív prezentációk formájában magyarázza az oktató és természetesen lehetőség van az egyes részek tisztázására, így senki sem marad el. Ezt követően a gyakorlati oktatáskor kollégáink a korábban átvett anyagot ismerhetik meg valós közegben, működés közben, illetve erre szolgáló környezetben oktató jellegű szétbontás során. Az elmúlt években jártunk már a FIAT-CNH cégcsoport lecce-i, és torino-i oktatási központjában, a heidelberg-i, valamint Párizs melletti alkatrész központjában, az INDECO Bari-ban található bázisán, a CARRARO észak-olaszországi oktatási központjában, valamint raktárbázisán, a DANA olaszorszgági, valamint győri központjában, a KUBOTA németországi Diesel központjában, valamint raktárában, a TAKEUCHI osztrák központjában, az MST istambul-i, valamint gaziantep-i gyárában, a VERSALIFT amerikai, valamint dán gyárában, az XCMG lengyelországi gyárában.
Részt vettünk továbbá számos hazai tribológiai- és kenőanyag oktatásokon, valamint egyéb szerszámipari előadásokon is. Igyekszünk folyamatosan lépést tartani a fejlődésekkel, hogy Ügyfeleinknek minden nap az elvárható legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk.
A Powered Kft számos személyemelő berendezés gyártó magyarországi képviseletét látja el azon túl, hogy a P.A. cégcsoport több mint 200 darabos bérkosárflottával rendelkezik. Érthető hát, hogy büszkék vagyunk arra, hogy az építőgépjavítás ezen területén is a legjobbak között jeleskedünk, számos referenciával és folyamatos leterheltség mellett. Főbb megrendelőink között tudhatjuk a magyarországi energiaszolgáltatókat, illetve azok partnereit. Vállaljuk a felépítmények szakszerű felújítását, javítását, szigeteltgémes berendezések esetében a gémszerkezet belső tisztítását, az emelőgépek szakvéleményezését, igény szerint tárolódobozok tervezését, gyártását.
Társaságunk működése kezdete óta közvetlen képviselete az INDECO
hidraulikus bontókalapácsoknak, és erre méltán vagyunk büszkék.
Egy olyan termék rejtőzik a név alatt, melyet Magyarországon is rengeteg
ügyfelünk tapasztal meg nap, mint nap. A berendezés átadásakor igyekszünk
minden kedves Ügyfelünk figyelmét felhívni a karbantartás és a pontos
üzemeltetés fontosságára (erről a weblapunk alkatrész üzletágának részén
bővebben is olvashat), hiszen kizárólag ezzel nyújtható meg a
bontókalapács élettartalma. A napi karbantartás nem ér véget a zsírzásnál,
fontos meggyőződni arról, hogy az a megfelelő anyaggal történik. A
bontókalapács működése során a folyamatos súrlódás következtében hő
keletkezik, melynek hatására a nem alkalmazás specifikus kenőanyag
megolvad, kifolyik és a felületek sem kenés, sem hűtés ellen nem lesznek
védve, így a súrlódó felületek gyorsabban kopnak. Leggyakrabban a
tüskevezető perselyek kopásával találkozunk. A bontókalapács tüskéje
árulkodik a kenés megfelelősségéről, vagy annak ellenkezőjéről. Előfordul
tüskerörés is, melynek oka az esetek 99%-ban a tüskével való anyagmozgatás
miatt bekövetkező fáradásos törés. A törésfelszín szemrevételezésével ez
könnyen megállapítható. Gyakran előforduló hiba, hogy a kalapács nem üt.
Ilyenkor a jellemzően az olaj-, és csillapító gázteret elválasztó
gumimembrán, az úgynevezett diafragma van átszakadva, ennek cseréje,
valamint egy újbóli gázfeltöltés szükséges. Fontos, hogy a berendezést
működtető gép hidraulika olaja megfelelő viszkozitású és persze tisztaságú
legyen. A szennyezett olaj nemcsak a gép, de a bontókalapács hidraulikus
vezérlőszelepeiben is kárt okozhat. Fontos ellenőrizni a tömlők és a
csatlakozások állapotát, a bontás folyamán ugyanis a töretek károsíthatják.
Érdemes a bontókalapácsot folyamatos használat esetén minden évben egy
átvizsgálásnak alávetni, legalább a gumitömítéseket cserélni. Az INDECO
képviseleteként alkatrész-üzletágunk jelentős raktárkészlettel rendelkezik,
de természetesen a dél-olaszországi gyárból akár rövid határidővel is
elérünk bármilyen nálunk hiányzó tételt.
Műhelyünkben egy a bontókalapácsok javítására elkülönített részben vállaljuk az INDECO
bontókalapácsokon kívül az alábbi gyártmányok javítását.
ATLAS COPCO, BOBCAT, DNB, FURUKAWA, HUPPI, IDROMECCANICA, KOMATSU, KRUPP, MONTABERT, NPK, OKADA, OMD, OMAL, PROMOVE, RAMMER, ROTAIR, SOCOMEC, SOOSAN, TOYO, TOKU
A Powered Kft 2010-ben ünnepelte fennállásának 20. évfordulóját, a hagyományos év végi vacsora keretében emlékeztünk meg erről. Büszkék vagyunk arra, hogy minden évben megszervezésre kerül egy többnapos céges kirándulás, valamint más fakultatív programokat is szervezünk az év során.